Najnowsze informacje

Obsługa transkacji płatniczych jest ściśle regulowaną branżą, ponieważ zajmuje się wrażliwymi, prywatnymi informacjami finansowymi. Przepisy te chronią wszystkie zaangażowane strony - posiadaczy kart, akceptantów, agentów rozliczeniowych i banki. Elavon pozostaje zgodny ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Naszym celem jest, abyś był świadomy tego, co dzieje się w branży. Poniżej znajdują się najnowsze wiadomości dla klientów.

Aktualności

No result found

Wskazówki dotyczące terminali płatniczych

15 marca 2020

Zobacz jak bezpiecznie czyścić terminal płatniczy oraz jak samodzielnie rozwiązać najczęstsze problemy techniczne z terminalem POS.

Uważaj na oszustwa związane z kartami płatniczymi (carding)

9 grudnia 2020

Strony internetowe stają się celem oszustów, którzy testują na nich karty w celu ich wykorzystania w ramach innych oszustw na większą skalę. Wykryj oznaki i dowiedz się, jak możesz chronić swoją firmę.

Jak uniknąć oszustw w obszarze dostaw i sprzedaży na wynos

9 grudnia 2020

Wiele firm prowadzi sprzedaż w nowy dla siebie sposób i stara się poradzić sobie z nowymi zagrożeniami. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci wykryć nowe metody działania oszustów i ich uniknąć.

Elavon Connect – zmienia się na lepsze

8 września 2020

Jeśli znasz już nasz portal klienta Elavon Connect, sprawdź, jakie nowe funkcjonalności wprowadziliśmy, kierując się sugestiami naszych Klientów.

Gotowość na pandemię

16 marca 2020

Podejmujemy działania służące zminimalizowaniu ryzyka, na jakie narażeni są nasi pracownicy, partnerzy, klienci oraz nasze jednostki operacyjne.

Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie

9 stycznia 2020

Dzięki unijnym przepisom dokonywane przez Ciebie płatności elektroniczne stają się tańsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze. Oto przykłady.

Aktualizacja na terminalach

29 października 2020

Bezpieczeństwo danych płatniczych ma kluczowe znaczenie dla Państwa firmy. Aby upewnić się, że Państwa terminal spełnia najnowsze branżowe wymogi bezpieczeństwa, wkrótce rozpoczniemy wdrażanie nowego, bezpieczniejszego certyfikatu cyfrowego.

Koronawirus: ciągłość działania

18 marca 2020

Pracujemy nad tym, aby Cię wspierać i chcemy zapewnić, że plany ciągłości są teraz w użyciu, aby utrzymać naszą działalność, abyś mógł nadal robić to, co robisz.

Jesteś już naszym klientem i potrzebujesz pomocy? 

Biuro Obsługi Klienta

22 306 03 16

Skontaktuj się z nami