*Wymagane
Thank you for getting in touch. We will be in contact with you within 48 hours.To go back to our website, please click here.
Close
An error has occurred in submission. PLease try contacting customer service.
Czy centrum usług może być tak małe, że zmieści się w dłoni? Może. Takim „centrum” stał się terminal płatniczy, który nie służy już tylko do płacenia. Punkty wyposażone w te urządzenia mogą zwiększać swoje dochody, oferując swoim klientom wiele dodatkowych usług. Jakich? Przeczytaj poniżej.
Integracja terminala z kasą lub systemem kasowym usprawnia obsługę klientów i eliminuje błędy kasjerskie. Dzięki integracji szczegóły płatności z kasy przesyłane są automatycznie do terminala płatniczego. W rezultacie nie trzeba ponownie wpisywać kwoty transakcji na terminalu płatniczym, co znacznie zmniejsza liczbę błędów kasjerskich i przyspiesza realizację transakcji.
Przyjmujesz płatności bezgotówkowe? Usługa Cashback to możliwość wypłaty gotówki w punkcie handlowym lub usługowym. Klient może wypłacić gotówkę tylko wtedy, gdy płaci za zakupy lub usługę kartą. Wypłata gotówki z terminala to dla klientów oszczędność czasu i wygoda. Cashback przynosi również korzyści Twojej firmie.
Chcesz zachęcić klientów do częstszych zakupów i przyciągnąć do swojego punktu nowe osoby? Zaoferuj im możliwość doładowania telefonu. Klienci, którzy chcą doładować swój telefon, najczęściej przy okazji coś kupią. Dodatkowo, otrzymujesz prowizję za każdym razem, gdy ktoś doładuje telefon za pomocą Twojego terminala płatniczego.
Obsługujesz klientów z zagranicy? Zakupy w obcej walucie mogą być dla nich niekomfortowe, bo zwykle nie wiedzą, jaka kwota zostanie ostatecznie pobrana z ich karty. Rozwiązaniem jest usługa Dynamicznego Przeliczania Walut (DCC). Możliwość wyboru waluty płatności zapewnia klientom większy komfort i poczucie bezpieczeństwa. Ty z kolei oszczędzisz na reklamacjach i obciążeniach zwrotnych.
Nasze karty podarunkowe pomagają w zdobywaniu nowych klientów i budowaniu lojalności tych, którzy już skorzystali z Twoich produktów i usług. Wykorzystując karty, możesz motywować klientów do częstszych i większych zakupów. To wartościowe narzędzie do zwiększania przychodów i uzyskania przewagi konkurencyjnej.