Co się zmienia? |
W związku z wprowadzeniem wymaganych aktualizacji dotyczących bezpieczeństwa, klienci, którzy korzystają ze starszych wersji aplikacji MobileMerchant dla systemu Android mogą stracić możliwość przyjmowania płatności kartowych począwszy od końca listopada 2021. Użytkownicy nadal korzystający ze starszych wersji aplikacji MobileMerchant powinni dokonać jej aktualizacji do nowej wersji, która została wprowadzona na początku tego roku. |
Co to oznacza dla Ciebie? |
Jeśli używasz starszej wersji aplikacji MobileMerchant dla systemu Android (2.4.x), ta aktualizacja jest wymagana, abyś mógł nadal przyjmować płatności kartowe począwszy od końca listopada 2021 roku. Ta zmiana nie dotyczy klientów korzystających z aplikacji MobileMerchant dla systemu iOS.
|
Co należy zrobić? |
Zachęcamy do aktualizacji aplikacji MobileMerchant w najwcześniejszym możliwym terminie, przed końcem listopada, aby upewnić się, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na Twoją firmę. Jeśli posiadasz telefon komórkowy lub tablet ze starszą wersją systemu operacyjnego Android 6.0 lub starszego, powinieneś jak najszybciej: 1). zaktualizować swój system operacyjny Android, a następnie 2). zaktualizować aplikację MobileMerchant, aby upewnić się, że ta zmiana nie będzie miała wpływu na Twoją firmę. Najnowsza wersja (2.5.1) aplikacji MobileMerchant dla systemu Android jest już dostępna w sklepie Google Play. |
Służymy pomocą |
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas lub po dokonaniu aktualizacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej: |
Zalecamy, aby zawsze korzystać z najnowszej wersji systemu operacyjnego dostępnego na telefonie komórkowym lub tablecie i aby aplikacja MobileMerchant była zawsze aktualna.