Co się zmienia? |
Wraz z ostatnią aktualizacją aplikacji MobileMerchant została dodana funkcjonalność usprawniająca proces transakcji zbliżeniowych. Aby wesprzeć te zmiany, planowana jest również aktualizacja Twojego czytnika kart. |
Co to oznacza dla Ciebie? |
Aktualizacja zostanie pobrana automatycznie i może potrwać kilka minut. Będzie to miało miejsce podczas transakcji kartą. |
Co należy zrobić? |
Aby mieć pewność, że aktualizacja nie wpłynie na realizację transakcji kartą, zachęcamy do manualnego przeprowadzenia aktualizacji w najwcześniejszym możliwym terminie, korzystając z opcji menu w aplikacji MobileMerchant:
Twój czytnik kart może się zrestartować podczas procesu aktualizacji. W takim przypadku należy ponownie rozpocząć aktualizację. Jeśli Twój czytnik kart wyświetli komunikat "SETTINGS ERROR" lub nie wyświetli logo MobileMerchant lub nazwy Twojej firmy, aktualizacja nie została zakończona. |
Służymy pomocą |
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas lub po dokonaniu aktualizacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej: 22 306 08 49 |
Zalecamy, aby zawsze korzystać z najnowszej wersji systemu operacyjnego dostępnego na telefonie komórkowym lub tablecie i aby aplikacja MobileMerchant była zawsze aktualna.